Veelgestelde vragen
Hier vind je een onverzicht van de meest gestelde vragen aan ons. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op via info@ruitersportimport.nl
Waar blijft mijn bestelling?
Op de productpagina vind je de onderaan actuele geschatte levertijd. De levertijd kan helaas oplopen tot boven deze geschatte levertijd. Wanneer we de geschatte levertijd niet halen ontvang je een mail. Je ontvangt ook een mail wanneer het product verstuurd wordt. Mocht je deze mail al ontvangen hebben, wordt het naar alle waarschijnlijkheid de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen afgeleverd. Soms loopt de bezorging echter op tot 5 werkdagen. Na 5 werkdagen nog niks ontvangen? Neem dan contact met ons op, wij starten dan een onderzoek.
.
Kan ik mijn bestelling komen ophalen?
Nee. We voeren geen winkelactiviteiten uit in ons pand. Alles wordt verzonden via pakketdienst.
.
Ik ben een bedrijf (in het buitenland), kan ik een factuur zonder BTW krijgen?
Stuur ons in dit geval een email. We verwerken zakelijke bestellingen zonder email apart in ons systeem. Zakelijke bestellingen hebben geen recht op kortingen. We heffen verzendkosten apart op de factuur, ook zonder btw.
.
Mijn product lijkt niet op die van de foto's.
Fabrikanten veranderen geregeld het model van producten. Dat betekend dat foto's soms een ouder model kunnen tonen. Lees altijd goed de tekst, hierin proberen we het product zo precies mogelijk te omschrijven.
.
Geen mail ontvangen bij bestelling?
We hebben een hardnekkige storing bij het aanmelden van nieuwe bestellingen. Als je de betaalpagina hebt gepasseerd is de bestelling bij ons doorgekomen. In je klantenaccount kun je actuele bestellingen ook altijd terug zien.
Mijn bestelling staat op...
Bestelling is in behandeling:
We hebben je bestelling ontvangen. Het product wordt door onze leveranciers voorbereid, je ontvangt de bestelling zo snel mogelijk. Deze status ziet u het grootste deel van de tijd staan.
Verzonden:
Je pakket is aangeboden aan de pakketservice. Verzenden duurt over het algemeen 1 a 2 werkdagen, echter bij uitzondering (bv. rond feestdagen) kan deze oplopen naar 5 werkdagen.
Afgeleverd:
Als het goed is heeft u inmiddels u pakket ontvangen. Niets ontvangen, neem dan s.v.p. contact met ons op.
Geannuleerd:
Er is mogelijk iets fout gegaan met je bestelling of je betaling is niet binnen 2 weken ontvangen. Bestel je gehele bestelling opnieuw.
Terugbetaling:
U bestelling is retour gekomen en het geld wordt naar u retour gestort.
Artikel niet op voorraad:
Het aflevertijdvak zal hierdoor niet gehaald worden. Als we informatie hebben over de leverdatum nemen we contact met je op. Wilt je liever een ander product? Dit is geen enkel probleem, stuur ons een mail en we passen je bestelling aan.
Contact mislukt:
Graag hadden we je gesproken over je bestelling. Helaas is het mailadres onjuist of de mailbox vol.
Betaling aanvaard, direct leverbare producten worden voorbereid:
Je betaling voor een direct leverbaar product is ontvangen. Je bestelling wordt klaargemaakt door de verzendafdeling. Meestal worden deze de zelfde dag nog verzonden. In het weekend en op feestdagen ziet u deze status update wat langer staan.